Форма зворотного зв’язку
Звіт
директора школи
Ільченко Оксани Олексіївни
за IV квартал 2014 року
- Робота щодо рівного доступу до якісної освіти, обов’язковості загальної середньої освіти
Проведено організаційну роботу, видано накази:
- «Про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку та закріплення території обслуговування за вчителями школи на 2014/2015 навчальний рік»;
- «Про підготовку та організований початок 2014/2015 навчального року»;
- «Про порядок організації роботи школи у новому навчальному році та дотримання санітарно – гігієнічного режиму»;
- «Про організацію контролю за відвідуванням учнями занять».
Відповідно до зазначених наказів було організовано роботу, унаслідок якої встановлено:
- усього на території обслуговування проживає дітей шкільного віку – 194/192;
- з них 5-ти років – 19;
- навчаються у Леб’язькій ЗОШ І-ІІІ ступенів – 94 (ще 5 – не діти мікрорайону);
- дітей – інвалідів – 4/4/4.
У 2013/2014 начальному році було випущено з 9-го класу – 14 учнів, прийнято до 10 класу – 9, з 11-го – 9 учнів.
За період поточного навчального року на індивідуальне навчання оформлено 2 учні: обоє за станом здоров’я, але один учень навчається вдома, а інший приходить на навчання до школи.
Початкових класів у закладі 4, в них навчаються 48 учнів.
у 2014/2015 навчальному році продовжено роботу з навчання інформатики у 4 класі (варіативна частина). Значна увага педагогічного колективу приділяється адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі. Для учнів 10 класу введено спецкурс «Країнознавство», у 10, 11 класах введено третій урок фізкультури, у 10 класі – факультативний курс «Захисти себе від ВІЛ», для учнів 5,6,7,8 класів проводиться спецкурс «Православна культура Слобожанщини».
Школа працює за 5-тиденним режимом за семестрами.
На кінець І семестру у школі навчається 99 учнів.
На пробне ЗНО зареєструвався 1 учень з 5-ти.
У школі проводиться робота щодо зростання педагогічної майстерності. Шестеро педагогічних працівників проходять чергову атестацію, двоє з них - на підтвердження вищої категорії.
Приділяється увага комп’ютеризації та інформатизації навчально – виховного процесу. На жаль, доступу до мережі Інтернет ми й досі не маємо, хоча установлено антену та підключено модем. За позабюджетні кошти здійснюється ремонт комп’ютерної техніки та заправка принтерів.
Учні школи прийняли участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад та районному етапі МАН. Маємо переможницю з математики (Довбиш А., 10 клас)/
У школі організовано безкоштовне харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгового контингенту (малозабезпечені, сироти та позбавлені батьківського піклування). Середня вартість харчування складає 5,20 грн.
У рамках місячника Всеобуч з фонду загальнообов’язкового навчання було надано допомогу 21 дитині (20 – з малозабезпечених сімей, що опинилися у скрутному матеріальному становищі та 1 дитині, що знаходиться під опікою).
- Виховна, позаурочна діяльність
Основними завданнями виховної роботи є:
- формування громадянської свідомості учнів, патріотизму, поваги до громадянських і конституційних обов’язків, до державних символів України, національної ідеї;
- профілактика дитячої злочинності та правопорушень.
Також пріоритети надаються попередженню дитячого травматизму, профілактиці правопорушень, злочинності, алкоголізму, наркоманії, тютюнопаління.
Цікавим було святкування Дня визволення Зачепилівщини, Дня працівників освіти, заходи, приурочені до річниці Голодомору. Проводилися спортивні та фізкультурно – оздоровчі заходи в рамках виконання річного плану. На День Святого Миколая наші учні привітали зі святом діток у дитсадочку, а також працівників сільської ради, СТОВ «Універсал - Агро», СТОВ «Сільмаш». Новорічні ранки запам’ятаються «подорожами» до підводного царства, гарячої Африки (1-4 класи), вікторинами та розвагами (5-7 класи); старші учні завітали «У гості до Солохи».
На виконання навчальних програм протягом канікул проводяться навчальні екскурсії та практика. Учні мають можливість для розвитку творчих здібностей та розширення кругозору, відвідуючи 3 гуртки від БДЮТ: «Виготовлення сувенірів» (кер. Пілюгіна О.В.), «Історико - краєзнавчий» (кер. Буряк О.В.), «Еколого - натуралістичний» (кер. Жмурко О.О.).
У школі працює учнівське самоврядування, яке курирує педагог – організатор Павлова Ю.В..
- Фінансово – господарська робота
На школу з бюджету виділяються кошти для оплати комунальних послуг. За рахунок бюджетних асигнувань здійснюється виплата зарплати,проведено заміри опoру електроізоляції.
За позабюджетні кошти проведено:
- ремонт кімнати дозвілля шестирічок – 890 грн. батьківських коштів та 1900 грн спонсорські;
- заправка картриджів для принтерів – 150 грн.;
- заміну генератора автобуса - 920 грн.;
- ремонт стійки воріт – 230 грн.;
- фарбування зовнішніх віконних рам – 1100 грн..
Придбано:
- посуд для приготування та роздачі їжі – 1000 грн.;
- крани для води – 68 грн.;
- радіомікрофони та підсилювачі до них – 1300 грн.;
- упаковка канцелярського паперу – 320 грн.;
- м’ячі футбольні, волейбольні, баскетбольні - 576,88 грн.;
- плиту електричну - 6037 грн.;
- матеріали для підключення електричної плити - 1200 грн.;
- стенди для оформлення фойє школи та методичного куточка – 440 грн.;
Крім того, отримали 1000 грн. спонсорської допомоги для проведення Новорічних та Різдвяних свят.
Таким чином, завдяки спільним зусиллям відділу освіти, педагогічного колективу, учням, батьківської громадськості, спонсорській підтримці СТОВ «Універсал - Агро», СТОВ «Сільмаш», Леб’язької сільської ради забезпечено сталий розвиток школи.
Порівняльний аналіз
стану роботи Леб’язької ЗОШ І-ІІІ ступенів
з питань виконанняЗакону України «Про звернення громадян»
за IV квартал 2013 та 2014 років
За IV квартал 2014 року до Леб’язької ЗОШ І-ІІІ ступенів надійшло 10 ( у 2013 році – 4) звернення громадян. Спостерігається збільшення в порівнянні з минулим роком. Звернення надійшли на особистому прийомі – 8 ( 3 у 2013 році).
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, їх налічувалося 10 ( 100 %). Щодо основних питань порушених у зверненнях: надання довідок та характеристик – 6, влаштування на роботу – 1, проходження практики – 2, інші - 1. У 10 ( 100%) випадках надано роз'яснення щодо шляхів вирішення питань.
Адміністрацією школи вживаються заходи щодо виконання Указу Президента від 07.02.2008 № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» стосовно недотримання установлених законодавством термінів. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян видано наказ по школі від 09.01.2014 № 11 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян та графік прийому громадян на 2014 рік». Графік прийому громадян розміщено у доступному для відвідувачів місці.
Питання роботи зі звернення громадян щоквартально розглянуто на нараді при директорі (протокол № 10 від 19.12.2014).
Директор школи О.О. Ільченко
НАКАЗ
Леб’яже
05.01.2015 № 07
Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2012 року та завдання на 2013 рік
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року
№ 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за 2014 рік.
Протягом звітного періоду надійшло 18 звернень.
З них 18 розглянуто на прийомі директора школи.
За видами звернень за звітний період надійшло: 18 пропозиції. За ознакою надходження всі звернення первинні. За суб’єктом: індивідуальних - 15, колективних – 3.
Основні питання, з якими зверталися громадяни є організація навчально-виховного процесу – 6, різне – 12.
За результатами розгляду: 2 звернень вирішено позитивно, 16 – дано роз’яснення.
Згідно з чинним законодавством усі звернення були розглянуті своєчасно у термін не більше одного місяця. Усім заявникам була надана усна відповідь.
Відповідно до проведеного аналізу визначені причини, що породжують звернення:
недостатньо проводиться роз’яснювальна робота серед батьків по всіх аспектах навчально-виховного процесу.
З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити графік особистого прийому громадян адміністрацією школи.
2. Заступнику директора з навчально – виховної роботи Тимченко Ю.М.:
- Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858.
Протягом 2015 року
- Розглядати на нарадах при директорі питання роботи зі зверненнями громадян.
Щоквартально
- Надавати до відділу освіти Зачепилівської районної державної адміністрації Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адмінстрації:
2.3.1. Аналітичну інформацію про стан роботи закладу з питань виконання Закону України “Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
До 5 липня 2015 року
До 30 грудня 2015 року
2.3.2. Звіти з урахуванням кількості звернень із початку року за показниками Класифікатора у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Щокварталу, до 2 числа місяця,
наступного за звітним кварталом
2.4. Своєчасно вживати заходи щодо практичного розв’язання питань, порушених громадянами та недопущення звернень до вищестоящих організацій.
Постійно
2.5 Проводити аналітичну роботу щодо причин заяв та скарг громадян, окремих проблем, що порушуються у зверненнях.
Протягом 2015 року
2.6. Проводити роз’яснювальну роботу серед батьків по всіх аспектах навчально-виховного процесу.
Постійно
2.7. Забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
Протягом 2015 року
2.8. Дотримуватися графіка особистого прийому громадян у 2015 році.
Протягом 2015 року
- Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи О. О. Ільченко
З наказом ознайомлені:
Авакян В.М., Авакян О.В., Борозенець О.М., Буряк О.В., Жмурко О.О., Іщенко А.Ю., Кащеєва О.М.,
Микуленко –Козина Л.В., Мерзлікіна О.В., Павлова Ю.В., Пілюгіна О.В., Полотовська С.В., Попов В.М.,
Тимченко Ю.М., Часник Н.М., Яковенко М.В., Ярошов О.М.